Äntligen slutspel igen – nu kör vi!
Visst hade det varit skönt att gå till Hovet imorgon med en 1-0-ledning i matcher men nu gäller det att lägga tisdagens bortamatch till handlingarna och gå ut och ge skoterraggarna från Norrbotten en rejäl lektion i supporterkultur, precis som vi ifjol lärde Brynäs, Linköping och HV71 att man aldrig får en lugn stund på Hovet (eller Globen).
