Järnkaminernas årsmöte avklarat – Ny styrelse vald!
Det var ett välbesökt årsmöte som ägde rum under tisdagskvällen i Torben Grut-salen.
Järnkaminernas årsmöte beslutade följande:
- Järnkaminernas styrelse 2010 beviljades ansvarsfrihet
- Årsmötet tog beslut om att Järnkaminerna ska bli medlemmar i SFSU
- Valberedningens förslag till ny ordförande och styrelse röstades enhälligt igenom av årsmötet
Den nya styrelsen består av följande personer:
