Årets sista bortaresa – häng med till Gävle!
Efter en sjuk 4-4-match hemma mot Elfsborg drar Djurgår’n till Gävle på söndag för säsongens allra sista bortamatch. Resan är ganska kort och tar drygt två timmar men det hindrar oss inte från att göra hela jävla söndagen till en fest! Trotsa kylan och snålblåsten – det här är svensk fotboll när den är som bäst. Nu har alla fått denna månads löning och det är hög tid att skriva upp sig till resan. Det är sista chansen för i år att se DIF spela på bortaplan, följ med oss till Gävle!
