Samling i och marsch från Humlan på lördag
På lördag möter ställs DIF mot Gefle på Stadion i den sista matchen innan VM-uppehållet. För att samla styrkorna och skapa ett fett drag efter en riktigt sömning vårsäsong ställer vi till med samling i Humlegården.
Kom dit och njut av (förhoppningsvis) vårsolen, drick en bira eller två, samla ihop polarna och tagga till inför matchen. Inga småsamlingar utan låt oss istället samla HELA Djurgårdsfamiljen!
