Samling på Gullmarsplan på lördag
Redan klockan 12.00 skall hela Gullmarsplan vara DIF, inga ursäkter och inga små skitsamlingar någonstans. Det är fullständigt krav på Djurgårdshalsduk denna dag (inga jävla burberryscarfs eller något annat).
Vad? Fetaste hockeysamlingen någonsin
Var? Gullmarsplan
Hur? Oxtokig och med djurgårdshalsduk på
När? Från 12.00 och framåt
Övrigt? Krossa HV
