Välkommen tillbaka MP!
Magnus Pehrssons spelarkarriär i Djurgården inleddes 1995 men efter lite mer än ett år lämnade han klubben för att komma tillbaka bättre än någonsin 1999. Men det var framför allt under säsongen i superettan 2000 och succésäsongen 2001 (då DIF slutade tvåa som nykomling i allsvenskan) som han var en av lagets bästa spelare och dessutom lagkapten.
