Viktig information – Samling på Östra innan derbyt
Berit hälsar oss välkomna till Östra för en skön uppladdning inför det första hockeyderbyt på länge. Dra dit polarna, förfesta och tagga till inför matchen när vi ska visa att Stockholm tillhör oss.
Från Östra åker vi i samlad trupp med bussar. Läs mer här nedan
Följande gäller:
Plats: Östra
Tid: Från 15.00 och framåt
Avfärd från Östra till Globen: Bussar som anländer till Östra 17.30 och åker senast 17.50
