Stormötet som räddade Allsvenskan
Vi har ett ord på tungan när vi läser hur SEF räddat Allsvenskan. Revisionism? Fabel? Hedersstöld? Något åt det hållet. Nåja, som Djurgårdare skulle man nu kunna slå sig för bröstet och påpeka att de enda som på riktigt påpekat vad SVFF och SEF gjort fel (och det vill inte säga lite) är vi supportrar. Men så småsinta ska vi inte vara – bra jobbat Tommy Theorin, fortsätt vara vår ledstjärna i fotbollsmörkret!
