Bra start för nya webbshoppen!
I förra veckan lanserade Järnkaminerna sin nya webbshopp, som fått en mycket bra start. Den nya versionen av ”Hej bönder”-tröjan blev genast populär, vilket märktes under matchen mot Göteborg också. Nu har vi lagt upp ”JA till ÖIP”-tröjan för försäljning. Visa alla att du vill ha en ny DIF-arena på Östermalms IP du också och köp tröjan för endast 150 kronor.
Första Djurgårdaren att handla i vår nya webbshopp blev Niklas Wassberg.
Hur känns det att vara första kunden?
