Äntligen lördagsmatch – tacka av Bengan!
På lördag kommer Södertälje till Hovet för det som de själva kallar derby. Det är svårt att säga om de är låtsasbajare eller låtsasgnagare. Vi ska sjunga ut dem oavsett. Kurvan kommer vara fylld av djurgårdare då det är storklack den här matchen.
Nåväl, på lördag handlar det inte om några motståndare. Det handlar främst om två av våra egna spelare:

1. Bästa hemmamatch 2012?