Samlingsinfo: Norrköping borta
På måndagen drar vi till Norrköping för att göra det vi alltid gör: Stötta Djurgårdens IF i ur och skur. JK:s resa är fullbokad men vi hoppas att många tar sig ned med bil, buss, tåg, båt, helikopter, packåsnor eller vad man nu kan tänkas använda. ÅK! Inför matchen kommer vi att samlas på krogen …
