Vi stod upp, resan mot toppen fortsätter
Inte mycket behöver sägas om gårdagen annat än att vi stod upp så gott vi kunde. Matchen blev som tre halvlekar om man räknar med uppehållen och tillslut sinade vår ork samtidigt som solna gjorde sitt mål och började sjunga. Den här säsongen är långt ifrån över och vi är fortfarande med i toppstriden i …
