Biljettläge och uppmaningar inför derbyt
Dagen D närmar sig… På måndag samlas vi först i Vasaparken och tar oss sedan gemesamt till Solna stad (Läs mer om samlingen här). Vi ska ha en större klack än sorkarna, sjunga ut dem efter noter och göra allt för att ta tillvara på detta gyllene läge att även tvåla dit dem på planen. …
