Rapport från mötet med DIF Hockey
Representanter från Järnkaminernas styrelse träffade 26/4 DIF Hockeys klubbdirektör Tommy Engström för att diskutera den kommande säsongen. Vi framförde önskemål från oss, Fabriken och UCS på förändringar i säkerhetsarbetet och säkerhetsorganisationen som vi tror är nödvändiga för att vi ska kunna återuppta en positiv dialog och utveckling på läktarna. Dessa önskemål har även tidigare framförts under våren i samband med, och i kölvattnet av de tråkiga episoderna i och med framförallt derbymatcherna.


