Samling i Vasaparken – och på Östra
På söndag är det dags för derby på Friends Arena igen och vi har ju goda minnen från senaste mötet med våra antagonister där. Inför matchen uppmanar vi alla Djurgårdare att (om vädret tillåter) samlas i Vasaparken. Sedan tar vi tillsammans pendeltåget från Stockholm Odenplan som går klockan 13.54 och är framme i Solna 13.58. …
