Vi lever än!
Händelserna i lördags har gjort att Järnkaminerna har fått agera en hel del. Hela söndagen gick till att prata med olika instanser så som polis och personer inom DIF. Jag tog även telefonkontakt med samtliga ledamöter i JK för att kolla upp hur de tycker att vi ska gå vidare. Ikväll har vi styrelsemöte, detta kommer då att diskuteras. Klart är i alla fall att ingen av oss kan acceptera de smällare som förstörde matchen och vårt firande i lördags.
