Bussen avblåst – två minibussar rullar till Jönköping
Vi har allt i egna händer inför den sista omgången. Två minibussar i JK:s regi åker ned till matchen mot HV71 på tisdag.
Sista omgången i Elitserien 2011/2012 blir en riktig rysare för att använda tidningspråk. Djurgår’n har allt i egna händer och vid vinst på full tid alternativt att Modo vinner sin hemmamatch mot Linköping så har vi säkrat en plats i nästa års elitserie.
