Storsamling på WKB inför derbyt!
På måndag möter vi packet från Solna i ett bortaderby i Globen. Det börjar snackas mer och mer om matchen efter att det varit dött ett tag och nu satsar vi rejält med en storsamling på WKB inför derbyt. Som vanligt gäller det att hålla ihop mot fega gnagare och ännu fegare poliser. Därför är det extra viktigt att alla djurgårdare finns på samma ställe, dessutom är det så in i helvete mycket roligare om vi är många.
