Fabriken: Sedelkampanj mot Trelleborg
Fabriken hälsar följande:
Dubbelderbyt närmar sig med stormsteg och Fabriken har lagt i sin högsta växel, våra medlemmar jobbar på all sin lediga tid. Men som vanligt saknas de där sista bidragen för att kunna slutföra arbetet vi startat.
120- och 30-årsjubileum
